dimecres, 5 de maig del 2010

Dia de la marató del Parkinson

El dia 25 d'abril de 2010 a les 10:30 hores del matí vaig acudir al parc de Tortosa on es celebrava el dia Mundial del Parkinson (11 d'abril). Un cop allí hem vaig apropar al taulell de la marató on hem vaig inscriure amb el meu nom i cognoms i amb el meu carnet d'identitat. Un cop inscrit hem van col·locar un dorsal on assenyalaven amb una X cada activitqat física que jo fes. Hm van dir que donés una volta per tot el parc i la vaig fer, després de la qual hem van posar un X al dorsal i hem van dir que llavors havia de fer exercici de rem, però jo no el vaig voler fer. El que vaig fer és donar un altre cop una altra volta per tot el parc. Després hem vaig apropar un altre cop al taulell a que hem possesin una altra X per haver fet una altra volta.
Llavors vaig començar a donar voltes pel parque i em vaig trobar a dos companys del centre de dia de Tortosa als que vaig saludar un darrere l'altre.


Vaig continuar continuar donant voltes fins que hem vaig trobar a un antic company de feina que es deia Guillem, qui havia estat treballant amb mi anys enrera a una empresa que es deia TISMI.

Després de xerrar un cop ens vam acomiadar i jo vaig seguir donant voltes pel parque fins que em vaig trobar a un altre amic de TISMI junt a la seva mare. Hem va comentar que estava a l'atur.
La seva mare hem va dir que m'havia aprimat i que anava molt arreglat.

Acte seguit vaig anar a la xocolatada que feien i vaig seguir donant voltes. Vaig trobar-me a Guillermo, un altre amic, i vam xerrar una estona més.

Vaig estar a les diferents actuacions musicals, a les diferents activitats esportives i diferents castells inflables per a nens. Hi havia molta gent. Va ser una bona diada.

Finalment vaig anar cap a casa.

Redactor: Jack Wilson

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP