dimecres, 10 de febrer del 2010

La meva vida de jove

Quan era jove era un noi respectat i en gran prosperitat i bon futur en general. Quan vaig nèixer tenia un pare que era molt treballador, però no estava gens amb mi. La meva mare, que també era molt treballadora m'he l'estimava molt, però tenia problemes amb el caràcter i no estava lo sufuicient amb mi. I el meu germà, que era igual que la meva mare, ens estimem i ens hem ajudat mutuament ja que ens hem criat junts.

Quan vaig anar els primers anys a l'escola hem van deixar sol i m'havia d'espavilar i compartir les vivències amb altres companys amb diversitat de caràcters. Però amb vista de tot, dins d'aquesta diversitat, hi havia gent que hem posava tranquil i d'altres que m'alteraven, però el problema radicava amb els meus nervis. Aquesta exclatava en forma d'agressivitat de cara la resta.

Quan avancem dia a dia, els companys mateixos del poble on resideixo, tenien una droga que pensava que era com el tabac i que no feia res. Tenia poca informació de la droga que consumien els companys de l'escola. Jo la vaig probar i no sentia res, però la vaig consumir amb asiduitat. Aquesta era el cannabis, la que avui per sort ja coneixem per la informació que disposem.

Quan van passar els dies hi havia moments en que hem sortien motius per a consumir-la i encadenar la malaltia. Els motius venien de la familia, de la societat poble.

Els anys passaven i feia un abús del cannabis i del tabac i feia festes amb la resta de companys fent encara més abús d'aquestes.

El meu rendiment al treball era com el de 40 homes, en el camp, la construcció i altres oficis considerats.

A la llarga del temps, hem van diagnosticar la malaltia i tot ja m'anava malament. Dins la malaltia he tingut sort, però tampoc tanta, ja que he treballat amb la meva familia i amb altres. No m'anava gens bé, ni tan sols amb la meva familia.

Desde fa 4 anys i 2 mesos estic a un Centre de Dia on allí faig la rehabilitació. Des de aquí, tot i això, hem preocupa el futur perquè ningú sap el que passarà demà i no sé a quina direcció hi faré cap ja que dins la meva malaltia no puc fer algunes coses i el meu rendiment a davallat.

-----Us deixo este vídeo clip perquè personalment m'agrada i hem dona bones vibracions-------

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP